25
апрель
2022
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп-гимназиясы 2"Д" сынып оқушылары.
Алматы қаласы Алатау ауданы №152 мектеп-гимназиясы 2"Д" сынып.
Сынып жетекшісі: Кенесова Жанна Жаксылыковна
Сабақтан тыс сабақтың тақырыбы: Оқушылардың оқу жылдамдығын арттыру жолдары.
Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының оқу жылдамдығын тежейтін қиындықтар мен кедергілерді анықтау және жою жоларын жинақтау.
" Үлеріп ,оқып қал" әдісі арқылы оқушылар мәтінді тез оқуға жаттықты.Бұл әдісте мәтін сөздері ақырындап өшіп отырады.Оқушылар мәтін сөздерін тез оқып қалу керек.Оқушы үлгеріміне әр түрлі жағдайлар әсер етеді. Соның ішінде ең күшті орын алатыны - баланың оқу жылдамдығы болып шыққан. Егер оқушы нашар оқыса, оның оқуға ынтасы өзінен-өзі төмендейді, үлгермейді. Әдетте кім тез оқыса, сол көп оқиды, көп оқыса, көп біледі. Оқу техникасы артқан сайын, есте сақтау қабілеті де, ақыл-ой еңбегіне ынталығы да арта түседі.Мәтінді әрі жылдам, әрі дұрыс, әрі мазмұнды түсіне оқи білу-үлкен еңбектің жемісі.Оқушы үлгерімінің негізгі факторы-оқу жылдамдығы.
Сынып жетекшісі: Кенесова Жанна Жаксылыковна
Сабақтан тыс сабақтың тақырыбы: Оқушылардың оқу жылдамдығын арттыру жолдары.
Мақсаты: Бастауыш сынып оқушыларының оқу жылдамдығын тежейтін қиындықтар мен кедергілерді анықтау және жою жоларын жинақтау.
" Үлеріп ,оқып қал" әдісі арқылы оқушылар мәтінді тез оқуға жаттықты.Бұл әдісте мәтін сөздері ақырындап өшіп отырады.Оқушылар мәтін сөздерін тез оқып қалу керек.Оқушы үлгеріміне әр түрлі жағдайлар әсер етеді. Соның ішінде ең күшті орын алатыны - баланың оқу жылдамдығы болып шыққан. Егер оқушы нашар оқыса, оның оқуға ынтасы өзінен-өзі төмендейді, үлгермейді. Әдетте кім тез оқыса, сол көп оқиды, көп оқыса, көп біледі. Оқу техникасы артқан сайын, есте сақтау қабілеті де, ақыл-ой еңбегіне ынталығы да арта түседі.Мәтінді әрі жылдам, әрі дұрыс, әрі мазмұнды түсіне оқи білу-үлкен еңбектің жемісі.Оқушы үлгерімінің негізгі факторы-оқу жылдамдығы.